loading...
آرایش و زیبایی،پوست و مو،آرایش چشم
کامیار بازدید : 332 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

 

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

ضد آفتاب فوق العاده گارنیر

 

قیمت : 20000 تومان

ضد آفتاب گارنیر با داشتن SPF 50کرم مناسبی جهت محافظت تمامی پوستها در مقابل اشعه های مضر آفتاب میباشد.

  این کرم به پوست شما شادابی و نشاط ویژه ای را می بخشد

سانبلوک کرم برطرف کنندهء چین و چروک , جوش, لک های صورت و بدن, سوختگی های عمیق و ترکها .

  محصول متفاوت سازگار با انواع مختلف پوست در تمامی سنین ، از بسیار پایین مانند بچه های یک یا دو ساله تا سنین بالا میباشد

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

قیمت : 20000 تومان

 

 لازم به ذکر است که این ترکیب اثرات آلرژیک ندارد و تاثیر بسیار مثبتی روی از بین بردن سلولهای پوستی مرده و جایگزین نمودن آنها با سلولهای جدید دارد.

  محصولی توصیه شده برای آکنه ، جوشهای سر سیاه ، زگیل میباشد. ترکیبات ضد آفتاب در کنار سایر مواد موجود مانع شکل گیری نقاط سیاه روی پوست میشود

 

مصرف طولانی مدت موجب تسریع درمان ضایعاتی از قبیل حساسیتهای پوستی، سوختگیها و سائیدگیها میشود.

 کرم ضد آفتاب گارنیر تهیه شده از عصارهء حلزون میباشد

  حلزون تنها موجودی است که در ۲۴ ساعت بافت های فرسودهء خود را ترمیم مینماید

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

قیمت : 20000 تومان

 

کامیار بازدید : 785 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)


کرم 24 ساعته گارنیر، ویتامینه، ضد آفتاب Garnier

کرم 24 ساعته گارنیر، ویتامینه، ضد آفتاب   Garnier

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم آرایش

مرطوب کننده قوی با ماندگاری اثر 24 ساعته ، آب رسان لایه های بیرونی و درونی پوست صورت ، ضد پیری پوست

جلوگیری از ایجاد لک و حساسیت های ناشی از آلودگی هوا بر روی پوست ، برطرف کننده آثار جوش و زخم ، جلوگیری از

چروک صورت و دورچشم ، متعادل کننده چربی پوست ، جلوگیری از خشکی پوست ، سرشار از ویتامین E و روغن دانه انگور


كرم 24 ساعته گارنير ، جدید ترین کرم زیبایی در جهان ، 100% گياهي و داراي فرمولي انحصاری است که برای اولین بار در ایران در این فروشگاه عرضه میگردد.

كرم گارنیر آب رسان 24ساعته ، سرشار از ويتامين E، روغن هسته انگور ، املاح دريايي ، امگا3 ، امگا6 و امگا9 مي باشد .


ویتامین E موجود در کرم گارنیر 24ساعته ، از پوست شما در برابر اثرات مضر رادیکال‌های آزاد _ که به طور طبیعی حین فعالیت ‌های روزانه بدن یا در اثر مواجهه با عوامل محیطی مثل اشعه ماورای بنفش یا آلودگی آب و هوا به وجود می‌آیند _ دفاع می کند .

برخی فواید ویتامین E برای پوست عبارتند از : خاصیت آنتی‌اکسیدانی ، جلوگیری از پیر شدن پوست ، محافظت از غشای سلولی ، خاصیت ضد التهابات پوستی ، محافظت در برابر اشعه‌ ماورای بنفش و خاصیت مرطوب‌ کنندگی .

استفاده از کرم گارنیر _ که حاوی ویتامین E است _ قبل از قرار گرفتن زیر نور خورشید( حتی در روزهای ابری ) ، می‌تواند احتمال ایجاد چروک و تومورهای کوچک پوستی را کاهش دهد .


همچنین ویتامین E با مقاوم کردن قشر نازک هیدرولیپیدی پوست ، رطوبت پوست را حفظ کرده و از بوجود آمدن هرگونه لک ممانعت می کند .

تمامی این خواص در کرم آبرسان گارنیر به طور ملموس موجود می باشد .

در ترکیب کرم ویتامینه صورت گارنیر ، از روغن دانه انگور نیز استفاده شده است که به تشریح خواص آن می پردازیم :
مهم‌ترين ويژگي هسته انگور ، خاصيت آنتي ‌اكسيداني موجود در آن است ؛ آنتي ‌اكسيدان ‌ها موادي هستند كه راديكال ‌هاي آزاد ( مواد مضر در بدن ) را تخريب مي‌كنند .



این کرم گارنیر جدید ، با داشتن روغن هسته انگور حاوي موادي مثل ويتامين E ، فلاوونوئيدها ، لينولئيك اسيد و تركيباتي كه پروسيانيدين ناميده مي‌شوند ، می باشد که در از بین بردن لک های پوستی از جمله لک های دوران بارداری ، بسیار موثر است .

عصاره هسته انگور ( موجود در کرم 24ساعته گارنیر ) ، در كاهش صدمات وارده به پوست در اثر اشعه ماوراء بنفش موثر بوده و التهاباتي كه منجر به آسيب های پوستي ، سرخ شدن پوست ، و بروز علايم پيري مي‌شوند را كاهش مي‌دهد .

همچنین عصاره دانه انگور باعث تسريع در ترميم جراحات و برطرف شدن آثار جوش ، زخم و فرورفتگی های برجای مانده از بیماری هایی نظیر آبله مرغان می گردد ؛ به این دلیل ، کرم گارنیر 24ساعته ، کارامدترین کرم سال 2010 لقب گرفته است .



روغن هسته انگور به طور وسيعي در توليد کرم گارنیر محافظ پوست ، به کار رفته و به دليل محتواي بالاي ويتامين E و اسيد لينولئيك آن ، براي پوست بسيار مفيد است . از این رو ، این کرم را ، کرم گارنیر 24ساعته می نامیم .

کرم گارنیر ، با دارا بودن روغن هسته انگور ، تركيب بسيار مناسبي براي ماساژ درماني صورت است ، چون به راحتي جذب پوست مي‌شود و چربي آن در سطح پوست باقی نمي‌ماند . همچنين ، این کرم گارنیر ، به خاطر دارا بودن درصد بالاي اسيد لينولئيك ، مناسب پوست و غشاء سلول‌ها بوده ، خاصيت بازسازي و نمو بالايي دارد و به عنوان مرطوب‌كننده ، از كارآيي زيادي برخوردار است و بخصوص براي جلوگيري از چروك صورت و دور چشم توصيه مي‌شود .

امگا3 ، امگا6 و امگا9 موجود در کرم گارنیر 24ساعته ، براي فعالسازي سلولهاي پوست جهت از بين بردن چين و چروك ها و شادابي صورت بسيار مؤثر بوده و نوسازي كلاژن و پروتئينهاي پوست را در بر دارد .

با استفاده از كرم 24 ساعته گارنير ، پوستي صاف ، یکنواخت ، جوان و همیشه شاداب داشته باشيد .



به خاطر خواص مكمل محصولات گارنیر و براي نتيجه گيري بهتر ميتوانيد از كرم هاي دور چشم گارنیر ، کرم های ultralift ، و يا محصولات شستشوی صورت گارنير استفاده نماييد . لازم به ذكر است كه كرم هاي گارنير تنها كرم هايي در جهان هستند كه خواص پيشگيري و خواص ترميمی و درماني را به طور همزمان در خود دارند و به همين خاطر استفاده از آنها هيچ محدوديت سني نداشته و به نفع اقتصاد خانواده مي باشد .

این محصول بدارای مجوز بهداشت به شماره 23837/ب ن 1 /87 میباشد

فروشنده: گيلان شاپ

قیمت: 59,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید کرم 24 ساعته گارنیر، ویتامینه، ضد آفتاب Garnier، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کرم 24 ساعته گارنیر، ویتامینه، ضد آفتاب   Garnier

کامیار بازدید : 453 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

ضد آفتاب حلزون (سانبلوک اصل)
 

ضد آفتاب ساتبلوک با داشتن SPF 60 کرم مناسبی جهت محافظت تمامی پوستها در مقابل اشعه های مضر آفتاب میباشد.وزن این کرم 50 میلی لیتر میباشد. و به پوست شما شادابیhttp://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/aftabh/2.jpg و نشاط ویژه ای را می بخشد.

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/aftabh/snailleave300_1.jpg

 سانبلوک کرم برطرف کنندهء چین و چروک , جوش, لک های صورت و بدن, سوختگی های عمیق و ترکهای بعد از زایمان .نیو تو دی محصول متفاوت با انواع مختلف پوست در تمامی سنین ، از بسیار پایین مانند بچه های یک یا دو ساله تا سنین بالا میباشد، لازم به ذکر است که این ترکیب اثرات آلرژیک ندارد و تاثیر بسیار مثبتی روی از بین بردن سلولهای پوستی مرده و جایگزین نمودن آنها با سلولهای جدید دارد. نیو تو دی محصولی توصیه شده برای آکنه ، جوشهای سر سیاه ، زگیل میباشد. ترکیبات ضد آفتاب در کنار سایر مواد موجود مانع شکل گیری نقاط سیاه روی پوست میشود. مصرف طولانی مدت موجب تسریع درمان ضایعاتی از قبیل حساسیتهای پوستی، سوختگیها و سائیدگیها میشود. کرم سانبلوک تهیه شده از عصارهء حلزون میباشد , حلزون تنها موجودی است که در ۲۴ ساعت بافت های فرسودهء خود را ترمیم مینماید

 

 

» قیمت: 19,500 تومان

درباره ما
وبلاگ تخصصی آموزش آرایش خانمها،آرایش صورت،آموزش حرفه ای آرایش،طرز آرایش صورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 494
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 104
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,571
  • بازدید ماه : 2,616
  • بازدید سال : 41,464
  • بازدید کلی : 642,449